Kindlustustööd
 
Paari aasta vanuse seadme remont võib moodustada üle poole seadme hinnast, sellepärast soovitame sõlmida kodu- või reisikindlustus. Seadme purunemise või täieliku hävimise korral hüvitab kindlustus remondi või seadmevahetuse. Tavaliselt hüvitab kindlustus arvuti mis pole vanem kui 4.a ning telefon/iPad/iWatch kuni 2.a. Täpsemad tingimused sõltuvad kindlustuse pakkujast.
 
Kuidas käituda kindlustusjuhtumi korral?
 
1.     Teavita kindlustusseltsi juhtumist.
2.     Too vigastatud seade iHelp kontorisse, et saaksime teostada defekteerimise akti hinnaga 19€ (akt sisaldab ostukuupäeva, kahjude hindamist, aktiveerimise kuupäeva ning pilte).
3.     Edasta defekteerimise akt kindlustusele ning teavita otsusest iHelp meeskonda.
4.     Seadmevahetuse korral tuleb eemaldada Find My www.icloud.com
5.     Uue seadme saabumisel tasub klient omavastutuse iHelp kontoris.
6.     Seadme garantii on 3-12 kuud või esialgse seadme garantiiaja lõpuni. Apple ametliku garantii korral kehtib rahvusvaheline garantii.
 
Seadmevahetus toimub 1-14 tööpäeva jooksul alates kindlustuse otsusest.
 
Mida teha kui seadmes on andmeid millest pole tehtud varukoopiat?
 
Veekahju, löök või vargus võib hävitada kõik aastatega kogutud andmed. Sellise olukorra vältimiseks soovitame soetada iCloud lisamahtu, kuna tasuta 5GB tagab ainult kontaktide/sõnumite talletamise. iCloud ei varunda kliendi andmeid vaikimisi, vaid antud funktsioon tuleb seadmest aktiveerida.
 
Löögi või veekahjude korral ei pruugi andmed täielikult hävida. iHelp pakub andmete taastamist, hind sõltub alati seadme kahjustustest. Veekahjude korral tuleks seade koheselt välja lülitada ning kindlasti ei tohi seadet laadida.